Uczniowie klas młodszych w akcji „Razem na Święta”
Grudzień to wyjątkowy czas, kiedy ciepło myślimy o innych i chętniej angażujemy się w różnorakie akcje społeczne. Uczniowie klas młodszych z ogromnym zaangażowaniem wykonali przepiękne kartki bożonarodzeniowe w ramach szkolnego konkursu pt. ”Najpiękniejsza kartka świąteczna”. Komisja konkursowa nagrodziła punktami najlepsze z nich, jednak wszystkie prace konkursowe to kartki wyjątkowe, samodzielnie wykonane przez uczniów. […]
Wyniki konkursu „Najpiękniejsza kartka świąteczna”
Z radością informujemy, że Komisja konkursowa powołana przez koordynatorów wyłoniła laureatów szkolnego konkursu plastycznego pt. „Najpiękniejsza kartka świąteczna” kierowanego do uczniów klas początkowych. Wyniki przedstawiają się następująco: Oto prace laureatów: Konkursowe prace można obejrzeć w galerii. Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za udział w konkursie!
Zmiany w organizacji roku szkolnego
Dyrekcja Szkoły uprzejmie prosi o zapoznanie się ze zmianami w organizacji roku szkolnego w ZSO nr 7: […]
Drugoklasiści polecają lekturę „Cukierku, Ty łobuzie”!
W ostatnim czasie uczniowie klasy 2a szkoły podstawowej omawiali treść książki Waldemara Cichonia. Jak można się domyśleć...przebojowa, przepełniona humorem i nietypowymi zwrotami akcji książka bardzo przypadła do gustu naszym młodym czytelnikom :) „Cukierku, Ty łobuzie” to niezwykle zabawna i wciągająca lektura szkolna. Tytułowy Cukierek jest wielkim rozrabiakom, a to wszystko robi tylko i wyłącznie w celu zabawy i przyjemności. Nie jest zły, ani nawet wredny. Po [...]
Urodziny Mikołaja w klasie 1a
15 grudnia w klasie 1a odbyło się urodzinowe świętowanie. Tego dnia urodziny obchodzi uczeń tej klasy – Mikołaj. Z tej wyjątkowej okazji wychowawczyni pani Aleksandra Rapacz postanowiła prowadzić lekcje zdalne występując w koszulce piłkarskiej, bo wiedziała, że solenizant bardzo lubi piłkę nożną. Wraz z uczniami klasy 1a przygotowała również krótką urodzinową uroczystość, podczas której wszyscy złożyli Mikołajowi najwspanialsze życzenia. […]




