Świąteczno – zimowe zajęcia projektowe „Z przyrodą za pan brat”

Grudzień to wyjątkowy czas dla każdego człowieka. Jedni lubią go za to, iż właśnie wtedy przychodzi Święty Mikołaj, Gwiazdka (Gwiazdor), czy Dziadek Mróz…inni uwielbiają śnieg i sporty zimowe. Jeszcze inni, po prostu cieszą się na spotkanie z bliskimi w czasie Świąt Bożego Narodzenia, wspólną kolację wigilijną, czy śpiewanie kolęd i pastorałek. […]

Właściwości powietrza – zajęcia projektowe w klasie 3a

W ostatnie dni nauki stacjonarnej Uczniowie klasy 3a zrealizowali kolejne zadanie w ramach Międzyszkolnego Projektu Przyrodniczego „Z przyrodą za pan brat”.Podczas grudniowego spotkania, Trzecioklasiści pogłębiali swoją wiedzę na temat powietrza. W czasie zajęć dzieci wykonywali rozmaite aktywności. […]

II zajęcia projektowe w klasie 3a

15 października Trzecioklasiści realizowali kolejne zajęcia projektowe, celem których jest rozwijanie wiedzy przyrodniczej. W czasie październikowego spotkania uczniowie rozmawiali na temat jesieni, prezentowali jesienne owoce, rozwiązywali zagadki tematyczne, pogłębiali swoja wiedzę na temat wartości odżywczych, oglądali film edukacyjny na temat zdrowego żywienia. […]

„Z przyrodą za pan brat” – nowa edycja!

W roku szkolnym 2021/2022 Uczniowie klasy 3a uczestniczą w II edycji Międzyszkolnego Projektu Przyrodniczego „Z przyrodą za pan brat”, koordynowanego przez nauczyciela naszej Szkoły – panią mgr Joannę Magdę. […]

X zajęcia projektowe w klasie 1a

We wtorek, 25 maja, Uczniowie klasy 1a zrealizowali dziesiąty już cykl zajęć w ramach Międzyszkolnego Projektu Przyrodniczego „Z przyrodą za pan brat”. Podczas tych zajęć, Pierwszoklasiści poznali dziedzinę wiedzy jaką jest fizyka, a także dowiedzieli się czym jest elektrostatyka. Na początek jednak samodzielnie musieli odkodować temat, który miał zostać poruszony na zajęciach. […]

X zajęcia projektowe w klasie 2a

17 maja 2021 r., w poniedziałek, uczniowie klasy 2a realizowali X zajęcia przyrodnicze w ramach Międzyszkolnego Projektu Przyrodniczego „Z przyrodą za pan brat”. Podczas dziesiątych zajęć drugoklasiści pogłębiali swoją wiedzę na temat elektrostatyki. Na początku spotkania projektowego, uczniowie poznali szyfr „Czekoladka”. To przedsięwzięcie było niezwykle ważne, gdyż znajomość szyfru pozwoliła uczniom odkodować temat zajęć. […]